Page 4 of 4

Re: Nesuklastota istorija

Posted: Fri 01 18, 2008, 20:01
by helenelen
upone wrote:
helenelen wrote:[subjektyvūs požiūriai ir yra subjektyvūs požiūriai.
o tiesa tai įvykiai.
helenelen, o tai kas tą "objektyvią tiesą" užrašinėja? Gal Dievulis? Sėdi sau su noutbuku ir registruoja visus įvykius :)
Tiesa yra tai, kas man yra tiesa. Ji atsiranda tada, kai yra subjektas, kuris gali tą tiesą suvokti.

Galima būtų padaryti nedidelį eksperimentą.
Pasižiūrėk į savo avatarą ir paaiškink mums, ką jis reiškia?
Būtų gerai, kad parašytum atskirai savo ir absoliučią tiesą.


Kad tiesa būtų tiesa, jos nereikia nei užrašyti, nei registruoti. ji tiesiog yra. bet vistiek, kiek žinau, visi veiksmai, įvykiai, žodžiai nelieka be pasekmių ir neužfiksuoti bendrame informaciniame lauke.

kai yra subjektas, jis gali suvokti subjektyvią tiesą. :wink:

mano avataras... absoliučios tiesos apie jo reikšmę nežinau, ją žino šio simbolio kūrėjas/kūrėjai, ir ji gali būti visai nieko bendro neturinti su oficialiais manymais ar mano svaičiojimais apie visą reginčią akį, apie įžvalgumą ir mąstymą, apie egiptiečių dievus ir šviesą..
:D

Re: Nesuklastota istorija

Posted: Mon 01 21, 2008, 16:33
by helenelen
upone wrote:
helenelen wrote:kai yra subjektas, jis gali suvokti subjektyvią tiesą. :wink:

mano avataras... absoliučios tiesos apie jo reikšmę nežinau, ją žino šio simbolio kūrėjas/kūrėjai, ir ji gali būti visai nieko bendro neturinti su oficialiais manymais ar mano svaičiojimais apie visą reginčią akį, apie įžvalgumą ir mąstymą, apie egiptiečių dievus ir šviesą..
:D
:)
Ne, simbolio kūrėjo (kūrėjų) žinojimas taip pat yra subjektyvus. Negi neaišku?
Kiekviena tauta ir net atskiros žmonių grupės skelbiasi žinančios "objektyvią" istoriją (tiesą). Tačiau, bet kokia istorija yra subjektyvi, nes ji yra tik požiūris į įvykius iš istoriko varpinės. Nesvarbu, kas tą istoriją užrašinėja.
Objektyvios istorijos negali būti iš principo...


simbolio kūrėjo [kūrėjų] žinojimas gali būti ir nesubjektyvus, jei jie pirmieji , beveik iš nieko, kuriantys tą simbolį.

o objektyvios istorijos iš tiesų nėra.



Absoliuti tiesa įmanoma iš centrinės, dieviškos pozicijos. Tame taške sutampa objektyvumas ir subjektyvumas.

va va, ką ir norėjau pasakyti.

Re: Nesuklastota istorija

Posted: Mon 01 28, 2008, 12:51
by Toltik
Ką čia per pievas šnekat??? :))))

Geriau parašytumėt kokią istoriją iš tos "nesuklastotos istorijos" :)... O tai filosofuojat filosofuojat ir galo nesimato toms filosofijoms :).

Lauksiu istorijų :)))))

Re: Nesuklastota istorija

Posted: Tue 01 29, 2008, 21:15
by helenelen
Įmanoma viskas - tai realizmas.

 :yy: