Neringa rašo: Ačiū Basta. Gan ilgas straipsniukas. Bet vistik perskaičiau.
Tik vat įspūdis kad informacija čia labai suvelta, didžioji dalis informacijos viduje man "nesuskambėjo". Va kas įstrigo: Medeina - Žvėrūna, Žvorūna.
Be galo gražus sąskambis. (...)
Čia buvo ne straipsnis, bet paskaitų konspektai. Žmogus užsirašė paskaitų metu girdėtą informaciją, visų gražumų gi nespėji užsirašyt, užsirašai tik faktukus.

čia niekas neparengta spaudai, tik sausa informacija.
Pagrindinė idėja, kodėl šitą Bastai atsiunčiau buvo ta, kad man labai įstrigo mintis, kad tie visi dievų vardai, kurie per visus istorijos vadovėlius tiražuojami ir pan., tai jų nėra senuosiuose istorijos šaltiniuose. Šita visa dievų hierarchija atsirado XIX a. ?, kai norėdami prilygti romėnams, neva pagerinti savo kilmę ir dėl to, kad taip tuo metu buvo madinga, o lietuviai negi prastesni, istorikai įrašė savo knygose dievų panteoną. Su visais dievų giminystės ryšiais ir t.t.
Įdomu tai, kad deivė Milda neminima iki to istorijos šaltiniuose. Pirmas ją paminėjo Narbutas. Kaip suprantu, ir dainose iki to laikotarpio deivės Mildos nėra. Na, čia reikėtų istorikų pasiklausti, kaip čia iš tikrųjų. Kiti man dievai nelabai aktualūs, visokios Nijolės, nes aš jų nežinau

, bet Milda tikrai labai paplitusi.